Csapó 7!

|

Egy órával kaptam egy belső infót miszerint, a mai napon látható a Jelöletlen tömegsírok c. film a Hírt Tv-n. Ha netán nem emlékeztek ezt a filmet forgattuk, tavaly ilyen tájt. Miután megannyi e-mailt írtam a stúdiónak, hogy ugyan küldjék már el a filmet vagy mikor vetítik itt Szegeden, vége kaptam egy választ, hogy okt. 10-én és okt.20-án lesz látható a film vetítése. Erre vártam egy éve. Ehhez képest két nappal vetítés előtt kiderül, hogy adják a tévében is...
Megnéztem, csak, hogy lássam már milyet alakítottam. Egy napi forgatás után (részleteket az előző "Csapó!" bejegyzésekben találhattok) az eredmény:
Belőlem nem látszódik semmi legalábbis arcra (ergó egyedül én tudom hogy az én vagyok), Peti arca itt-ott feltűnik. A tájról ami körülöttünk volt fél órás felvétel látható a filmben, de a kivégzésünkből semmi. Na jó engem csak az zavar hogy nem látszódom, egydül amikor a tömegsír feletti felvételen vagyok kivehető. Legalább a film végén levő stáblistában is ott vagyok.
Mindezek ellenére érdekes dokumentum film, ajánlom mindenki figyelmébe, ha másért nem is mert egy kicsit látszódom benne.
CSAPÓ!

0 megjegyzés: