Egy újabb nap kezdete

|

Böbe (Szele):
látom else aludtál
Smafu:
egész hajnalt végigtanultam
Smafu:
eddig hatkor végeztem azt feküdtem le csicsikálni de már kissé kitolódott ez is úgy kb hétre
Smafu:
csak akkor nem tudok elaludni me nővérkém akkor megy dolgozni azt pakolászik meg trappol minden fele jó elment lehet aludni
Smafu:
erre anyuka kezd el készülődni 5 percenként budira járni meg nyitogatni szekrényajtót derék
Smafu:
jó nagynehezen ő is elmegy vííí lehet aludni erre fater ébred fel
Smafu:
ő is megy budira hallatszódik a csurgatás közben gázkiegyenlítések közbe helyeslő ühümgetések aztán konyhába elkezd tenni venni papírokat csörgetni jó nagynehezen ő is lemegy
Smafu:
vááá el tudok aludni végre erre mit ad isten az én édes jó nagyanyám elkezd varni
Smafu:
az elektromos asztali varógéppel amit má két éve nem használt de neeeeem most kell használni
Smafu:
akkó mondom b*szódjatok meg
Smafu:
ez volt hajnali hattól mostanáig erre lemék cigizni előbb mondja fater jóreggelt vagy még le se feküdtem?
...
Böbe (Szele):
komoly
:DD

0 megjegyzés: