Bilimbasz a szakzsargonban (1. rész)

|

Ha netán ilyesféle szöveggel rukkolnak elő mondjuk az autószerelőnél, még az se döljön be neki aki fikarcnyit sem ért hozzá...

Lemágnesezte a bendix a pollenszűrőt, ezért határozottan, de nem ész nélkül durtnádoltam az előkamrákat, most az egyszer,de csak magának.

Diverzifikálta a kenőzsír a mikroszűrőt, tehát kinyomtam purhabbal a flip-flopot, hogy ne rángasson.

Megkarcolta a dűzni a kábelsarut, szóval kis gondolkodás után moduláltam a szintező szelepet, mert így jártunk a legjobban.

Megpattintotta a kardán a hűtőt, tehát leformáztam a hegesztődinamót, mert ezt így mondta a haverom, aki nagyon ért hozzá.

Kölcsönvette a fékpofa a kábelsarut, ezért a kalapáccsal kopaszra vágtam a ringlit, most hibátlan,de rá kéne pillantani néha.

Szétrezonálta a kovalens kötés a nyomatékot, így finoman elfüstöltem a profilkalibert, most hasít mint állat.

Koagulálta a sorkimenő trafó a vákuumot, ezért átalakítottam a nagyfesztrafót, mert értek hozzá.

Megnyekkentette a bendix a wifit, ezért a haverokkal staffíroztam a lökhárítóbabát, csak azért,hogy magának spóroljunk.

Lekoccolta a söntcső a stukkót, tehát elföldeltem a gyújtókábelt, mert így jártunk a legjobban.

Integrálta a steklámpa a straufhazert, így kényszerből kettészúrtam az utp kábelt, mert mi a minőségre hajtunk kérem.

Leamortizálta a vezérműtengely a kábelsarut, így kényszerből összeblindltem a bimetált, most hibátlan,de rá kéne pillantani néha.

0 megjegyzés: