2009. évi beszólások

|

Ave!
Kaptam egy jó ötletet, miszerint majd ki kellene írni egyszerre a beszólásokat és okosságokat. Sajna nem az év elejétől fogva, de elkezdtem gyűjtögetni a heti beszólásokat és okosságokat is, amit majd ezután jegyzek be. Szóval itt az idei termés beszólásokból!
33. hét:
Honnan tudod, hogy vizezik a bort? Onnan hogy nem muslincák röpködnek körülötte, hanem sirályok...
34. hét:
A tinédzserkor az, amikor a szülők kezdenek nehezen kezelhetővé válni.
35. hét:
Általában mindenkit hülyének tartok, de sokakról még rosszabb a véleményem.
36. hét:
Olyan jó vagyok az ágyban, hogy néha már a saját nevem sikongatom.
37. hét:
Az különbözteti meg a darazsat a méhtől, hogy a darázs nem gyűjti a vasat.
38. hét:
Két olyan időszak van, amikor a férfi nem érti a nőt: a házasság előtt és a házasság után.
39. hét:
Szabad országban szabad ember szabad akaratából azt mond és azt tesz, amit szabad.
40. hét:
És akkor a királyfi merőlegesen fókuszálódott a királykisasszonyra...
41. hét:
Az az egyetlen baj az egoistákkal, hogy saját maguk jobban érdekli őket, mint én.
42. hét:
Nincs érzékem a pesszimizmushoz. Úgyse sikerülne.
43. hét:
A szüleim annyira utáltak, hogy a házi videón egy másik gyerekkel játszattak el engem.
44. hét:
A Sötét Középkort az Y1k probléma okozhatta.
45. hét:
...és Isten szóla: Ne nyúlj ahho....(NAGY BUMM)
46. hét:
Aki megházasodik, megtudja, mi a boldogság. De akkor már késő...
47. hét:
Nem minden arany, ami hörcsög!
48. hét:
Nem ugyanaz ismerni az utat és járni rajta.
49. hét:
Nem vagyok hülye! Már a hangok is megmondták!
50. hét:
Ha szemmel mindent el lehetne intézni, az utcák tele lennének hullákkal és terhes nőkkel!
51. hét:
Ha elolvad a hó, hova tűnik a fehér?
52. hét:
Jövő év prognózisa: Nincs érzékem a pesszimizmushoz. Úgyse sikerülne.
53. hét:
Diplomácia: "Hogy jutna az eszembe mindig a szülinapod, amikor abszolút nem öregszel?"

0 megjegyzés: