Csapó 5! Az előzetes!

|

A film címe ha netán elfelejtettétek volna: Jelöletlen tömegsírok


Na újabb hírek filmes szereplésemmel kapcsolatban! Kedden kutatgatam interneten, hátha találok már valami új infót a filmemmel kapcsolatban, és ráleltem a bemutató kisvideóra, vagy az előzetesre. Számomra nem meglepő, hogy már a bemutatóban is benne vagyok. Na jó egy kicsit csak, hogy fényezzem magamat...
Na szóval szerény személyemet 01:43 vágókép után lehet látni a jobb oldalt, teljesen meggyőzően alakítva a hullát, és lehet látni milyen szépen nyakon voltam öntve diszperzittel. Ezért egyértelmű Oscar-díjjat kapok a legjobb alakításért!
Na íme a videjó:



Ha minden igaz, majd kapok tisztelet példányt is a filmből majd megpróbálom abból kivágni azt a rész amiben benne vagyok és felrakni ide (ha nem lesz nagyon gáz) :DDD


Meg itt a kép is ami a forgatás egyik szünetében készült:


0 megjegyzés: