Két vödör homok (by Szele)

|

K. Gábor üzenete: szasz böbe
K. Gábor üzenete: huhh
Szele (H) üzenete: hi
K. Gábor üzenete: k*rva jól kezdődött a nap és még nincs vége
K. Gábor üzenete: kilenckor akartam felkelni, hogy majd lefürcsizek aztán beadom életrajzot
K. Gábor üzenete: persze szokás szerint anyám korábban ébresztett a tervezettnél de szerencsére csak tíz perccel
K. Gábor üzenete: azzal a címszóval mönnyek el homoké
K. Gábor üzenete: a munkásoknak
K. Gábor üzenete: mondom f*sza mert se fater se laci nincs itthon
K. Gábor üzenete: jó nagynehezen találtam helyet ahol a környékben lehet venni homokot
K. Gábor üzenete: odaállok pénztárhoz mondom homokot szeretnék venni
K. Gábor üzenete: kérdi a nő hogy mennyit? és úgy nézet rám mint aki minimum két billenős kamionnal akar venni
K. Gábor üzenete: mondom két vödörrel
K. Gábor üzenete: néz rám...
K. Gábor üzenete: mégis mekkora vödörrel?
K. Gábor üzenete: mutattam hogy kb ekkorával
K. Gábor üzenete: elkezd számolni, egy vödör az kb négy lapát...
K. Gábor üzenete: 4*2= 8
K. Gábor üzenete: akkor az 100 forint lesz
Szele (H) üzenete: :DDDDDDDDDDDDDDDD
K. Gábor üzenete: nézek ki fejemből
K. Gábor üzenete: odaraktam elé egy tízezrest
Szele (H) üzenete: :DDDD
K. Gábor üzenete: mert fater persze elvitte a dugi pénzét
K. Gábor üzenete: azt anyámtól kellett kérni mert nekem egy fityingem nincs most
K. Gábor üzenete: néz rám nő
K. Gábor üzenete: ebből nem tud visszaadni
K. Gábor üzenete: mondom derék mert csak az a tízes volt nálam semmi más
K. Gábor üzenete: mondom oké minnyá gyüvök
K. Gábor üzenete: hazarohantam a saját pénztárcámért egy százast még én is kinyögök valahogy
K. Gábor üzenete: jó visszamentem büszkén odaraktam a szép kis kerek százast
K. Gábor üzenete: na ne... címszóval
K. Gábor üzenete: volt bennt ott egy faszi erre beszól poénosan hogy oké pakoljam meg azt hozzam vissza
K. Gábor üzenete: mondom anyádat pakoljam meg?
K. Gábor üzenete: na jó nagy nehezen odajuttottunk a nevezetes homok dombig
Szele (H) üzenete: remélem ezért büntetésből púpósra raktad a vödröt :D
K. Gábor üzenete: én meg kis naív azt gondoltam hogy majd ő megpakolja
K. Gábor üzenete: naná persze a lóf*szt majd te megpakolod
K. Gábor üzenete: mondom oké
K. Gábor üzenete: telilapátoltam a két vödröt homokkal
K. Gábor üzenete: oké gyerünk
K. Gábor üzenete: hööööööööö
K. Gábor üzenete: várjámá ez nem lesz egyszerű dolog nem vagyok egy izomagy de nem gondoltam volna hogy ilyen rohadt nehéz lesz
K. Gábor üzenete: életem leghosszabb 150 métere volt az
K. Gábor üzenete: mire eljutottam a két teli vödörrel a skodáig
K. Gábor üzenete: aztán persze, 120as skodába hogy a tökömbe rakjam be?
K. Gábor üzenete: na jó megoldottam
K. Gábor üzenete: elindultam haza
K. Gábor üzenete: na de persze úgy lettem keltve hogy má most azonnal kell a két vödör ha már egy órája itt lett volna az is késő
K. Gábor üzenete: itthon kiraktam az árut de akkor már téptem a hajam
K. Gábor üzenete: erre anyám beszól hogy oké indulhatunk a dokihoz...
K. Gábor üzenete: mondom hova?
K. Gábor üzenete: mondta hogy el kell nekem vinni a dokihoz (mintha munkaköri leírásomban szerepelne)
K. Gábor üzenete: derék
K. Gábor üzenete: nagy gázzal végigvittem a városon már rohadt ideg voltam, anyám kapaszkodott is erőteljesen a majré vasba
K. Gábor üzenete: hazértem lefürcsiztem
K. Gábor üzenete: elvittem életrajzot, meg elmentem megnézni hogy majd hova kell mennem hétfőn
K. Gábor üzenete: most értem haza kb 15 perce
K. Gábor üzenete: mit ad isten a két vödör teli homokkal még mindig ugyanott van ahova raktam
K. Gábor üzenete: mondom azt a szőrős k*rva anyátokat, hogy hajolna le a szappané még hogy most azonnal kell...
K. Gábor üzenete: ja és még annyit hozzáteszek hogy még mindig majd leszakad a karom
K. Gábor üzenete: ja hogy hosszú volt a 150 méter
Szele (H) üzenete: pill teló....
K. Gábor üzenete: mert persze minden felé körülöttem ilyen agyon porozott izom kétajtós szekrények rohangáltak én meg ott a szaros 60 kilómmal meg két vödörrel ott téblábolok
K. Gábor üzenete: csak nem égetem már magam hogy két vödörnyi homokot nem tok elvinni
K. Gábor üzenete: félúton meg kellett álnom "mint aki a slusszkulcsot veszi elő mozdulattal" egy pöppet pihiznem
K. Gábor üzenete: hát nem volt semmi
Szele (H) üzenete: nem ám... megy is ki a blogra :D

Már hétvégén tudta, hogy mi vár rá :D

0 megjegyzés: