Csapó 3!

|


Hát, tegnap egész nap hurcolásztam magammal mindenhova a telefont. Semmi egész nap. Négy óra után már elégé letörtem, hogy na ebből se lesz semmi. De végül fél hét körül, este megcsörrent a telefon! Újból az ismerős csajszikám hangja.
- Szia! K. Gábort keresem.
- Én vagyok (ha már felhívott tudtam, hogy benne vagyok a balhéban)
- Neked van ügye kék kiskönyved?
- Persze van.
- És magánnyugdíj pénztár?
- Az is az OTP-nél
- Jó annak kellene a száma

Ekkor nagynehezen előkotortam azt a plasztik kártyát, amit annó kaptam, csak azon volt egy rakat szám, amiből a fene se tudta hogy melyik az...
- De itt van egy csomó szám, nem tudom melyik kell. Van okirat szám meg, kártya szám...
- Na, ezt én se tudom.

Jó, oké végül megkapta az okiratszámot (lehet, hogy nem ezt kellet volna de mostmár mindegy). Megosztott velem néhány infót, hogy vasárnap kell menni reggel 7-re és lehetőleg ne olyan cipőt vegyek már fel ami Nike, mert ruhát adnak ők. Gondoltam mondani kellett volna ilyen agynélküli hangon, hogy "Adidas jó lesz?".

Arról még természetesen mindig nem tudok semmit, hogy mi lesz a film címe, meg hogy én most halott leszek vagy partizán, meg ilyen apró dolgokat. Remélhetőleg majd vasárnap kiderül.

Na, ha vasárnap forgatás után lesz még erőm, akkor jön majd egy újabb élménybeszámoló!



0 megjegyzés: