És még azt hittem én vagyok hüje

|

K. Gábor üzenete:
szasz böbe
[b]Szele [/b] üzenete:
hi
K. Gábor üzenete:
mizu?
[b]Szele [/b] üzenete:
semmi most keltem
K. Gábor üzenete:
dejól megy egyeseknek
[b]Szele [/b] üzenete:
ettem, ittam, fingottam és most végre megjöttél, azért hogy elmehessél
[b]Szele [/b] üzenete:
arra
[b]Szele [/b] üzenete:
?
K. Gábor üzenete:
mié is mennék el? te szoktál elmenni
[b]Szele [/b] üzenete:
megint kiturt anyukád az ágyadból?
K. Gábor üzenete:
nemmost hálaégnek nem
K. Gábor üzenete:
de lassan szankciókat kell bevezetnem
[b]Szele [/b] üzenete:
aha
K. Gábor üzenete:
bazz nő kéne a házba
K. Gábor üzenete:
azé csak hiányzik valami erika féleség
[b]Szele [/b] üzenete:
ott van anyád, nem elég?
K. Gábor üzenete:
mert te dugod az anyádat?
[b]Szele [/b] üzenete:
néha
K. Gábor üzenete:
jah
[b]Szele [/b] üzenete:
büdös vagyok
K. Gábor üzenete:
orvosnak mutattad már magad?
[b]Szele [/b] üzenete:
aha
K. Gábor üzenete:
most hogy monod én is érzem már
[b]Szele [/b] üzenete:
aztmondta hogy ez teljesen normális. ő is szokta néha...
K. Gábor üzenete:
má az orvos?
[b]Szele [/b] üzenete:
igen
K. Gábor üzenete:
ezt az anyabaszó társadalmat
[b]Szele [/b] üzenete:
de ő egy birkát tekint az annyának
[b]Szele [/b] üzenete:
szóval ő továbbment
K. Gábor üzenete:
egyre bonyultabb ez a szál
K. Gábor üzenete:
kész szappanopera
[b]Szele [/b] üzenete:
nah megyek, majd leszek, pupú
K. Gábor üzenete:
nemsokára kiderül hogy leestél egy lóról és megvakultál

0 megjegyzés: