Szilveszteri üdvözlések

|

Ha netán nem tudjátok, hogy milyen üdvözlő üzeneteket küldjetek szét a jónépnek akkor itt van pár jobbfajta:

A jövő évben legyen részed minden szépben: Szexben hétszer, de minden héten! Légy ma éjjel disznó ...részeg mint egy állat, így búcsúztasd az évet ...és a múltat ne bánjad! BÚÉK!!!

Disznó visít, petárda robban, részeg feje a padlón koppan. Róka család a vécében, Lagzi Lajcsi a tévében. Több rímet ide nem írok: Boldog Új Évet Kívánok!

Eljött a Szilveszter, itt van megint újra, nagypapa a nagymamát igen vadul kúrja! Kefél a kisnyuszi, medve és a farkas, csak egy valaki unatkozik és SMS-t olvas! ....... B.Ú.É.K.!

Részeg vagyok ... bezabáltam, rosszul lettem ... ki is hánytam. De mielőtt újra hányok: Boldog Új Évet Kívánok!

Üres a hordó, repül a korsó ... mindenki fekszik az alkoholtoooo. Micsoda álmok és még milyen lányok! Én azért is BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK !

BÚÉK!!! ...és az év végén amikor már 365 gumit elhasználtunk, majd beolvasztjuk és abroncsot formáztunk belőle ... örömtelten írhatjuk rá: "GOOD YEAR" BUUUÉK!!!

Sül a malac, zsírja fröcsög, Boldog Új Évet, te köcsög!

Ma befogsz rúgni mint a szamár holnap olyan leszel mint a lajhár. Sarokba csak azért fogsz állni, hogy kapaszkodva tudjál hányni! BUÉK!

Az év utólsó napján köszönteni jöttem, punci szőréből koszorút kötöttem. A lottó számából ha eltalálsz vagy ötöt, a szamár seggében süljön el a tököd. B.Ú. É. K.

Lágy esőben, tömör ködben ... Holt részegen, mély gödörben ... Szilveszternek nehéz napján ... Négykézláb az árok partján ...Átölelem a világot ... Boldog Új Évet Kívánok!

Itt van a szilveszter, vége hát az évnek, kell a zsíros kocsonya és vörösbor a bélnek. Hopp, ott egy kismalac, rálép egy kekszre, vegyél hát rá valakit az orális sexre.!! BUÉK

Az új évben éld az életed boldogan, vidáman ... ne legyen hiányod borban és p*nában! Legyen a kezedben mindig a söröd, nagymellű csajok szopják a pöcsöd! BÚÉK!!

Alufelni - téligumi, SL merci, tangabugyi. Tele pohár - hideg pezsgő,padlógázzal új esztendő. Fék - bal három, jön az árok: Boldog Új Évet Kívánok!

1-én, mikor kialusznak a fények, a detoxban akkor kezdődik az élet. Kancsal szemek, a fejek kékek és kómásan köszönnek Boldog Új Évet!
Ajtónkon kopogtat már a hideg tél is, ilyenkor fázik csak igazán a pénisz. Sapkánál, sálnál jobb egy meleg pina, találjon meg téged is egy szexőrült bula! BÚÉK !!!

Gyönyörű a tél, havasak az ágak ... Jézuska hozzon neked Maláj kurvákat. Én kokaint kaptam és most éppen szállok de hamarosan éjfél, hát lekiabálok : Boldog új Évet Kívánok!

Álmodban melléd bújt egy apró törpe, kis fütyijét a seggedbe döfte. Felébredtél és sajnáltad ,hogy véget ért az álom, de ne bánkódj 7 törpe van kerekegy világon.BUÉK!!

0 megjegyzés: