Rendőrök vagyunk

|

Tegnap én meg a Balázs mentünk a csinossal (Skoda álnév). Egyszer csak Balázs a kormányt egyszer csak elég debilül fogta meg, mivel ő vezetett. Mivel aznap jöt haza pestről még a vállán voltak a váll lapok mint fegyőr.
- Jézusom! Hogy vezetsz te? - kérdeztem
- Nem baj, majd hülye rendőröknek néznek minket.
- Minket? Legfeljebb téged. Rajtad vannak váll lapok...
- Rajtad meg bőrdzsekó van. Akkor te nyomzó vagy!
- Oké! - mondtam
Kicsivel később beszólt nekem kopasz Balázs. Mondom:
- Ne szójjá be bazzeg! Én nyomozó vagyok te meg csak egy szaros rendőr! úgyhogy kussójjá!
Természetesen a mellettünk haladó autós elég furcsán nézett ránk...
Erre Balázska besértődött és morcin vezetett. Lehet hogy ez már sok volt neki egy olyan napra amikor bármihez ért elromlott. Ilyenkor ciki ha vesz az ember 200 rugóé egy laptopot...

0 megjegyzés: