Egy átlagos reggel Gáboréknál

|

K. Gábor
tök király volt az este miután jóanyám eistandolta az ágyamat
K. Gábor
így aludhattam faterral
K. Gábor
számítottam hogy horkolni fog így hamarabb le is feküdtem mint ő miután megnéztem house-t
K. Gábor
akkor kezdődtek a problémák amikor valamié felébredtem hajnali 3kor
K. Gábor
persze fater horkol mint állat csoda hogy nem szakadt le a plafon
K. Gábor
ilyenkor szokás megbögdösni hogy forduljon az oldalára vagy hasára azt remélhetőleg abbahagyja
K. Gábor
na már most én félkórosan már püföltem az ágyat, ordítottam, bögdöstem, csípkedtem
Szele (H)
demost apukáddal vannak morciba
Szele (H)
vagy mér alszik külön?
K. Gábor
éppen a horkolás miatt
Szele (H)
és erre az a megoldás hogy téged küld be? Szele (H) bazze óriási
Szele (H)
:DD
K. Gábor
semmi akkor látom hogy alapból a hasán van és úgy horkol
K. Gábor
ezt szokta
K. Gábor
mondom derék
Szele (H)
nemaz hogy elmenni és orrsüvényferdőlést megbazsni
Szele (H)
vagy lehet kapn i valami szart
K. Gábor
próbáltam a fejemre húzni a párnát persze szart se ért
Szele (H)
ami kiegyenesíti az orrnyerget
K. Gábor
jó akkor gondoltam visszamegyek kis szobácskámba azt legfeljebb alszok a földön
K. Gábor
jobb mint fater mellett
K. Gábor
átcammogok muter még javába ébren van
K. Gábor
nyalván nézhette a tévét mert amikor bementem úgy kattogot vagy mit csinált a tévé mint amikor nem sokkal ezelőtt lett volna kikapcsolva
K. Gábor
királyság...
Szele (H)
az meg gondolom beszélgetett
Szele (H)
:D
K. Gábor
ő itt nézi a tévét én meg ott kínlódok mert s tv-t ott is nézhetné a saját helyén
K. Gábor
jó nagy nehezen eltakarítottam mindent tök sötétben a földről lefekszek
K. Gábor
erre anyám elkezd magyarázni
K. Gábor
derék...
K. Gábor
jó nagynehezen ráhagyta
K. Gábor
ekkor elkezdett forgolódni amitől már vérben forogtam azok a szerencsétlen álmos szemeim
K. Gábor
15 percnyi forgolódás után megtalálta a megfelelő pozíciót
K. Gábor
eztán sikerült elaludnom
K. Gábor
ekkor már kb fél négy - négy lehet hajnaban természetesen
K. Gábor
5-kor arra ébredek hogy csörög az órája
Szele (H)
:DD
K. Gábor
ő persze sehol (ilyenkor szokott lemenni a műhelybe tusolni)
K. Gábor
mondom a Qrva életbe!!!
Szele (H)
tehát nem alszik semmit
Szele (H)
azt is az ágyadba kell
K. Gábor
jó kidobtam az ablakon azt a kibaszott órát
K. Gábor
erre pont begyün hogy ménem fekszek fel a helyemre
K. Gábor
mondom mostmár kurvára mindegy
K. Gábor
inkább felkelek
K. Gábor
de mert hogy én feküdjek le az ágyamra mert ő úgyis csak 11re megy melózni
K. Gábor
...!!!!!!!!!!!
K. Gábor
ekkor már nem tudtam bedilizek vagy öngyilkos leszek, vagy anya gyilkos de abban a pillanatban inkább elég erőssen az utóbbi felé hajlottam
K. Gábor
ja meg kérdi hogy mié nem fekszek vissza?
K. Gábor
mondom inkább így hamarabb fennt leszek így hamarabb fexek is le és másnap emberi időben tudok felkelni
K. Gábor
me ha délután négykor kelek fel akkor meg az a baj
K. Gábor
úgyhogy kb így indult a napom
K. Gábor
...
Szele (H)
aha, hát.... gyönyörűűű :D
K. Gábor
ja lementem a műhelybe akkor már rágyújtani meg kávézni
K. Gábor
gyünnek Adri meg a Laci
K. Gábor
lacika kérdi hogy mijabaj?
K. Gábor
kis híjján elküldtem volna őt is kalapáccsal aknát szedni az erdőbe
K. Gábor
ja azt meg nem is mondtam hogy reggel miután fater is felébredt
K. Gábor
természetesen rá is elég ferde szemmel néztem
K. Gábor
persze ő ilyenkor már tudja hogy mié nézek rá úgy
K. Gábor
mondom megin nem tudtam aludni egyesek miatt
K. Gábor
erre megkérdi:
K. Gábor
mié nem ébresztetté fel?
Szele (H)
:DD
K. Gábor
és még panaszkodok hogy unalmas az életem...

0 megjegyzés: